torsdag 9 oktober 2008

Önskeprojekt.

den här västen tycker jag är så fin. Den är gjord i ett tunt ull/alpaca/angora gran "Fresco" från Classic Elite yarns. jag såg den i en annons i senaste numret av "Knits". Jag gick in på Classic Elite´s webshop, men de skickar bara inom USA och Canada och jag hittade inga europeiska återförsäljare heller. Jag skall luska vidare och se om det kanske finns någon annan webshop som säljer och som levererar hit. Får man bara tag i mönstret så kan det nog fungera med Garnstudios Alpaca också. Andra jag känner drömmer om shoppingresor till New York för att köpa kläder när dollarn är låg, själv skulle jag kunna fylla en resväska med garn och annat skoj :).

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Du har helt rätt, jag är med på en resa för att fylla resväskan!

teresa sa...

Här tror jag att du kan beställa mönster från Elite: http://www.kyarns.com