fredag 24 oktober 2008

Sjal och jätteäckligt!

..igår köpte jag garn till en björklövssjal som jag kanske tänkte en person skall få av mig i julklapp. Jag får se lite hur den blir. Garnet känns i alla fall härligt och jag gillade den här rosa färgen.


Sen måste jag bara berätta om en otroligt äcklig sak min dotter råkade ut för häromdagen. Vi hade köpt ett färdigskivat bröd (osötad Kneip från Pågen) som hon la i brödrosten och sen gjorde en macka av. När hon bet i mackan tyckte hon att det smakade mint och känner plötsligt att det i brödet ligger ett tuggat tuggummi.

Vi har varit i kontakt med Pågen som bett oss skicka in påsen och tuggummit, så det har vi gjort. För säkerhets skull tog vi kort på det innan (men det skall ni slippa se här...), i fall de inte tar detta på allvar får man kanske kontakta någon intresserad tidning. Men det lät som om de tänkte kolla upp vad som hänt och sen ge oss någon form av kompensation. Dottern hoppas på kanelsnäckor ett helt år efter sin traumatiska upplevelse :).

1 kommentar:

teresa sa...

Blä.. Vi hittade en glasbit i Icas ekosylt. För det fick vi en rabattkupong på 50 kr...