onsdag 25 februari 2009

Utmärkelse!


Idag fick jag en till utmärkelse, man blir lika glad varje gång! Det är fantastiskt roligt med all man får kontakt med på det här sättet. Än en gång tusen tack MiA, vars blogg jag ganska nyligen hittat och börjat följa, den är väl värd ett besök.

Utmärkelsen skickar jag vidare till:

Fale Artut eftersom alla hennes lammungar och vackra bilder får mig på gott humör.
Bohusstickan för att du kämpar på och som ett önskan att du nu skall kunna sticka på utan att axeln bråkar mer. Tack för all din uppmuntran också, den har värmt mig mycket!
Ulliga, gulliga saker för att jag inser att vi delar något viktigt i livet, dessutom som ett lycka till med din sjal.

5 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Tack fina du :-)
Kram/Veronica

Ps. Jag tror att det går bättre med sjalen nu... men jag ska inte säga för mycket än

fale artut sa...

Tusen, Tusen Tack! Du får mitt hjärta att smälta som choklad!
Stor, fet, varm kram till Dig!

kristina sa...

Grattis till utmärkelsen!

teresa sa...

Tack, vad rar du är! Jag säger detsamma till dig!!
Sköt om dig!

Samtal från min trädgård sa...

Och du har en utmaning att hämta på min blogg, visst är det kul att man lär känna sådär i Cyberspace och för min del i bland även i verkliga livet.