fredag 6 februari 2009

Utmaning och utmärkelse

Jag har blivit utmanad av Mia stickar

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanad

Jag har alla bilder helt osorterade för jag har precis fört över dem från en annan dator, men om jag räknar efter hur de borde vara insorterade blir det en bild på en skridskoprinsessa.



Linnea som tävlar förra hösten. I år har hon inte tävlat i singel utan istället åkt mer teamåkning.

Jag skickar utmaningen vidare till:

Medeas värld
Bohusstickan
Fale artut
Carinas liv och stickning
tantkofta

Jag har dessutom fått en fin utmärkelse av Carina:

Jag skall skicka den vidare till fem personer. Jag får fundera lite. Tack Carina.

4 kommentarer:

Medea sa...

Ser man på! Nu kunde jag se utmaningen. Klart jag antar den. =)

Tant Kofta sa...

Nu har jag fixat utmaningen.
Många hej fr. Koftan

teresa sa...

Åh, vilken underbar bild, älskar konståkning!! Å du har en dotter som åker - wow!
Ang. utmaningen; jag tror inte att jag har så många som sex mappar...Hur gör jag då, tar jag bara sjätte bilden??

Medea sa...

*hihi* Du får visst utmaningen igen. Vassego!