tisdag 17 februari 2009

You made my day...


...ibland lyser ni upp min dag. Har av fler skäl haft en rätt jobbig dag och så sätter man på datorn och har fått två utmärkelser.
Dels en som jag redan fått, men jag tackar ändå Medeas värld och bockar.


Den här har ju snurrat runt ett tag nu så jag ger den till alla er som läser det här inlägget och inte fått den ännu!

Reglerna är:

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It’s a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is: 1. Put the logo on your blog or post. 2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post. 3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog. 4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.

Den andra utmärkelsen kom från Mia stickar



Till utmärkelsen hör att lista fem saker jag inte kan vara utan.

Så här kommer fem saker av olika dignitet, ej inbördes ranordnade

· Min familj

· Nattvard

· Kaffe

· Ben and Jerry glass

· Mina Harmonywood stickor


och jag skickar den vidare till:

Happy Greta

Clara stickar

Annas alster


Som tack för utmärkelserna bjuder jag på ännu några sommarbilder, längtar...


4 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Grattis till utmärkelserna. Vad kul att du också har en vän som prästvigs snart. Här finns lite mer bilder på stolan: http://ulligagulligasaker.blogspot.com/2009/01/det-hemliga-projektet-r-frdigt.html

Så här i efterhand skulle jag kanske ha sytt den i ull istället för lin. Lin är ju så fint och lite somrigt men det blir ju väldigt lätt skrynkligt.

Lycka till, kram/Veronica

Veronica Tingvall sa...

Vad har du förresten använt för mönster till din lövsjal? jag håller på och kämpar med en men jag tycker mönstret är så krångligt, det blir bara fel hela tiden. Jag kanske i och för sig bara behöver mer träning....

Hoppas du får en härlig dag!

Annas Alster sa...

Hej, tack för utmärkelsen!

Happy Greta sa...

Tack för utmärkelsen!
Det är ju min första utmärkelse så jag är ju extra glad :))
Hur gör jag för att inte få texten: "http//www.signe39.blogspot.com" utan istället "Signe mitt i livet" i mitt inlägg??