tisdag 24 mars 2009

Min brevlåda...


...är kanske lite nött i kanterna, men oj vad hon är generös. Idag har det fortsatt med de jättefina tvåändsstickade tofflorna jag vann hos Assishantverk.


Tack! De passade perfekt och var hur mysiga som helst, kommer bli riktiga favoriter!!!

Annars är jag hemma för VAB. Yngsta dottern har feber. Lite skönt att få en extra dag ledigt måste jag erkänna. Ryggen mår inte hundra av den ökade arbetstiden.
Dagen ägnas åt att vika tvätt, sticka estniska spetsar, läsa Lasse och Maja detektivbyrå "Kärleksmysteriet" och våffelbak.

5 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Så fina sockor, helt rätt att de hamnade hos dig.

Assishantverk sa...

Vad kul att de passade!
Assi

Carina sa...

Vad roligt att du ska med till Grötö. Hoppas att vi båda kommer att tycka det är lika roligt som alla säger att det ska vara. Då syns vi där då. Hör av dig innan via mail om du vill etablera kontakt. Annars får vi väl se om vi känner igen varandra.

Anonym sa...

Molgan undrar om Signe lyssnar på talböcker... om hon gör det använder hon då mp3-spelare eller CD-spelare?
//Molgan

Signe sa...

Hej Molgan!
Signe älskar ljudböcker framförallt i mp3-format. Ipoden är förmodligen det förmål som skulle få följa med till en öde ö.