onsdag 18 mars 2009

Ny axelvärmare och ny frisyr.

Nyss hemkommen från frissan och jag är faktiskt riktig nöjd...


Jag hade någon slags vag aning om att jag ville förnya frisyren lite, men jag visste inte exakt hur, bara på ett ungefär. Men min trevliga frissa A förstod tydligen precis för när jag gick därifrån kände jag mig jättefin. Dessutom var det premiär för min nya axelvärmare.



Jag gillar den också och den bidrog nog till känslan av att känna sig fin. Mönstret är Stickfrossas och garnet är Heaven´s hand, en ny trevlig garnbekantskap, det verkar ju inte noppa överhuvudtaget och känns hur varmt och skönt som helst. Nu skall jag göra klart Signes tröja och sen skall jag nysta lite Kristina Magdalena...

12 kommentarer:

fale artut sa...

Så fin du blev! Och sjalen är jättevacker!

Mia stickar sa...

Så fina ni är både du och axelvärmaren!

Veronica Tingvall sa...

Supersnyggt! Både värmaren och håret. Tack för tipset om sjalmönstret, det verkar jättemysigt
Kram/veronica

Anna sa...

Shit Alabama så fin du är i huvudet! Snyggt till värmaren också. Verkligen fin bild på dig!

PetraO sa...

Sjalen blev skitfin och du också!

MiA sa...

Så söt och fin du är! Härlig färg på sjalen :)

Ha det gott!
MiA

teresa sa...

Jättesnyggt x 2! Vad bra, nu vet iaf jag hur DU ser ut... Vi ses!

kristina sa...

Du ser så snygg ut i både hår och sjal, så gläd dig åt det!

Annas Alster sa...

Vad snyggt - både sjalen och håret! Verkligen fint att man kan ha den utanpå kappan sådär... Vad snabbt du stickar förresten! Du är verkligen produktiv!

Samtal från min trädgård sa...

Både fin i håret och en fin axelvärmare, bare att gratulera till två lyckade saker

Assishantverk sa...

Det ser så skönt ut med axelvärmare! Du passar bra i nya frisyren!!
Assi

Anonym sa...

mkt snyggt stickat...
hemlis-paket på väg!
//molgan