söndag 3 maj 2009

Sammanfattning av helgen:

Mina barn har för mycket aktiviteter !!

Åtminstone när bara en förälder är hemma. Jag har varit på fotbollsturnering, dansavslutning, simskola, basketdag, konståkningstävling, fotbollsmatch igen och dessutom några sena hämtningar vid pendeltåget, tonårskoll på Valborg och skjuts till några vanliga träningar. Det sista jag gjorde var ett eget besök i kyrkan där jag delvis skulle ansvara för gudstjänsten. Efter det åkte jag raka vägen hem och sov i två timmar...

Kameran har varit med maken i fjällen, så här är en bild från en tidigare konståkningstävling

Fördelarna är att man ändå är så himla stolt över sina fyra fina barn, och att jag nu nästan hunnit sticka färdigt min andra Pomatomus lösärm, som ju varit min handväskstickning i evigheter nu känns det som. Första ärmen blev ju klar som en del av Stickfrossas KAL i februari och äntligen så är det nu bara några varv kvar av den andra.

Första ärmen som blev klar i februari.

I morgon bitti kommer maken hem igen...

6 kommentarer:

Call design sa...

Vad snygg armen blir, så stilig och bara så vacker!

Mia stickar sa...

Förstår du har haft fullt upp! Jag har bara två barn och här var det bara fotboll som gällde! Och visst, när man inte riktigt fick ihop det, man ville ju ändå att barnen skulle få hålla på med sitt!

fale artut sa...

Det var en vacker dotter och en vacker stickning!
Nu får du hämta kraft och "retere" dig!

Helena sa...

Mera fåret Dolly åt folket:) ibland skulle det verkligen underlätta med en egen klon!

Anna sa...

Den andra armen lika snygg som den första!
Din brevlåda bör leverera idag. Kan ju vara härligt efter en stressig helg.

Tant Kofta sa...

Ibland är livet liksom proppfullt då kan det vara gott att sticka några varv.