tisdag 2 juni 2009

Nu är jag hemma igen.

Trött, men har haft en bra helg. Åkt tåg en del och det är alltid roligt, för då får man sticka ostört flera timmar i sträck och kan inte göra så mycket annat.
Bland annat så gjorde jag ett par muddar till en cool student som vi skall uppvakta i morgon. Henne har jag känt sen hon var bebis, någon annan som tycker tiden går fort?

Lite halvdålig bild kanske. Muddarna är en lite kortare variant av Stickfrossas Julvärmare. Garnet är mitt favoritgarn "Primavera" från TeeTee och kanten är gjord av en liten snutt Noro "Silkgarden sock yarn". Jag har köpt två nystan som jag tänkt skall bli en sjal, men jag kan inte riktigt komma på vilken. Någon som har någon bra idé?

3 kommentarer:

MiA sa...

Mmmm. tiden går FORT!! Igår var vi på stan och ekiperade sonen som går ut nian. Svart kavaj, vit skjorta och slips, kritstrecksrandiga mörkgrå byxor. Jee så tjusig han blev!! Och STOR!!

Anonym sa...

snygga muddar...
bättre sent än aldrig har ditt sista hemlis5 paket postats nu på morron!

//Molgan

Happy Greta sa...

Igår fyllde Adam 20 år..då känns det att tiden går fort... tänk att JAG har ett 20-årigt barn..strange!