fredag 10 juli 2009

En tur på stan...


... innebar bland annat ett besök på Deisy Design där jag köpte ett par strumpblockare från Knit Pro. Sen slank det visst med några rea nystan Muskat och ett nystan av ett jättemysigt sockgarn i glada färger. Nystanet såg så mysigt ut att jag hade svårt att motstå. Får se vilka sockar det skall bli av det. undrar om ett par Kai-mei skulle göra sig?

Förutom garnaffären åt vi lunch på restaurang och handlade lite kläder på Rea. En riktigt mysig dag.

Posted by ShoZu

5 kommentarer:

Boel sa...

Låter som en härlig dag! Fina garner, jag har också fallit för sockgarnet fast i lite andra färger.

Trevlig helg!
Boel

Anna sa...

Var på Deisy tidigare i veckan och kunde inte heller motstå, det är härligt att INTE motstå!

Carina sa...

Ibland undrar jag varför jag flyttade från Göteborg för sådana här inlägg från dig får mig att längta hem. Men så tittar jag lite på Mannen och klappar Kattfröken och då vet jag ju varför jag flyttade. Här i Halmstad blir man inte bortskämd precis med garnbutiker och underbara, härliga garner. Jag handlar aldrig garn här, det får vänta tills man kommer till Göteborg.

Inger sa...

Shopping sitter aldrig fel.

Call design sa...

Oj, nu blir jag också köpgalen. Sådana skall inhandlas nästa tur till götet!