lördag 11 juli 2009

Utmärkelser!!!

Nu skall jag försöka skriva lite från den riktiga datorn och äntligen tacka för de fina utmärkelserna jag fick.
Den första var från Carina och med den följde en motivering som gjorde mig riktigt rörd.


Olikheter behöver inte betyda att man inte kan känna för varandra ändå.
Så här löd den:

"...för att hon alltid är en inspirationskälla för mig. Och alltid ett vänligt ord över även om vi tycker aldrig så olika."
Den skickar jag vidare till

Call design för att hon gör så fin frivoliteter, snart kanske jag vågar pröva också...

Sussilull för att hennes "bouslänska blogg gör mig glad varje gång jag går in på den.

Annas garndrömmar för att du gör så mycket fint och för att du det just nu finns skäl till ett stort GRATTIS!

Den andra utmärkelsen var från "Samtal från min trädgård"



Den skall egentligen skickas till elva till, men jag skickar den istället vidare till alla trevliga människor som läser min blogg, svarar på mina inlägg och på det stora hela gör mina dagar ännu lite trevligare...

Tack båda två, att få en utmärkelse värmer alltid!!!

5 kommentarer:

kristina sa...

Grattis till dina utmärkelser!

Carina sa...

Hoppas att det är ok för dig då att jag tar utmärkelsen direkt. Jag är i varje fall inne på din blogg mer eller mindre dagligen och lägger ofta kommentarer. Och jag hoppas att jag kan göra dig lite glad mellan varven. Du gör mig glad i varje fall.
Kram
Carina

Susilull sa...

Tack för utmärkelsen! Det var roligt att höra att min lilla blogg gör dig glad!
Jag tittar gärna in hos dig också!

Ha det bra!!

Call design sa...

Ett stort TACK för utmärkelsen!
Min första som jag får och det betyder väldigt mycket för mig!

Och frivloliteterna kommer du i framtiden att fixa! Jag lovar!

Många må gott kramar

Liisa-Amanda Olsson sa...

Grattis till utmärkelserna!