onsdag 12 augusti 2009

Vi har inte det finaste vädret...


... men sådana här solnedgångar är ju ganska häftiga. Solen går ner bakom Kullaberg och det är ofta ganska effektfullt.
Annars har vi stugan full med folk. Förutom våra egna fyra barn som för en gång skull är med allihop så har vi två extrabarn, en liten tjej och en stor kille. Roligt, men också lite besvärligt eftersom inte alla får plats i bilen och när inte vädret är så bra så är det ju bra att kunna göra lite utflykter. Nu är det istället diskussioner om vilka två som måste stanna hemma. Jag har erbjudit mig de flesta gångerna, dels är min rygg inte i form och dels får jag sticka ostört, men den andra personen som också får vara kvar hemma blir oftast inte så glad. Vi får hoppas på bättre väder helt enkelt.
Jag har i alla fall några roliga stickningar på gång. Skriver mer om det i morgon.

Posted by ShoZu

2 kommentarer:

PetraO sa...

Vacker solnedgång! Att få egentid med stickning är ju inte helt fel!

Carina sa...

Jag tycker om sådana där lite dramatiska bilder. Lustigt att jag läste ditt inlägg precis nu för när jag öppnade din blogg så började det åska. Riktigt kraftigt faktiskt.