måndag 28 september 2009

Ett litet livstecken...


Vill bara berätta att jag är livet, men jag är kvar på sjukhuset några dagar till. Det har inte blivit någon stickning, jag har haft mycket nålar i händerna för det. Istället har jag läst Camilla Läckbergs senaste bok "Fyrvaktaren", helt ok, men väldigt lik hennes tidigare böcker. Passade hur som helst bra nu när man inte har orkat så mycket.
Blomman fick jag av min dotter och jag fick behålla den trots att egentligen är blomförbud på avdelningen.
Jag vill också tacka Carina för utmärkelsen! Det kommer mer om detta när jag kommer hem.

Posted by ShoZu

8 kommentarer:

miastick sa...

Stor kram och många varma tankar!

Helena sa...

Hoppas du återhämtar dig snabbt. Kramar till dig.

Phrida sa...

Vad bra att du fick behålla blomman. Jag tänker på dig mamma.

Sunna sa...

Roligt att du är vid mod i alla fall, hoppas du snart är pigg igen

teresa sa...

Hoppas att operationen gick bättre denna gång!!
Och att du mår uthärdligt. Tänker på dig.

Call design sa...

Håller tummarna, tänker på dig kramar!

Samtal från min trädgård sa...

Krya på dig, kramar i massor och hoppas att du inte har för ont.

Visa Lisa sa...

Varma tankar från utmanar-mamman! Krya på dig och hoppas du hänger med oss ut på dansgolvet snart! *kram*