söndag 14 februari 2010

Grenbyte?


Är ju anmäld till Ravelympics och hade laddat upp med en tröja, som jag började lite på nu när jag var hemma i helgen. Nu är jag tillbaka på Spenshult och HAR GLÖMT MIN OS-STICKNING HEMMA!!! Jag skall inte hem förrän den 23/2 och där ju OS nästan sluta. Jag undrar om det går att göra ett grenbyte och sticka ett par strumpor som jag har med mig garn till här? Borde gå, jag stickar dem ändå, nu har jag ju inget val :). I så fall blir det nog ett par "rick" från Cookie A boken. Garnet är en kashmirblandning som jag köpte här i höstas. Sockarna är lite påbörjade, men sen kom det så mycket annat mellan.

3 kommentarer:

Sunna sa...

Klart du kan byta gren, inte kan du missa sticktid

Anonym sa...

Detta är en vild tjansning,men kan du möjligtvis vara min Hemlige vän?

Eva sa...

hej igen!
Har son sonen hos mej och han tyckte att det skulle "klickas"
jag är inte anonym,med hänvisning till förra komentaren.
Ha en fortsatt bra dag !