fredag 26 mars 2010

Grötö 1

Här kommer en första rapport!
Började eftermiddagen här med en rolig workshop med Johanna Wallin "Sticka muddar".





Massa bra tips och idéer och en liten söt pärlstickad mudd blev det.


Pärlstickning var verkligen något jag kan tänka mig göra igen.

Sen var det dags för Kaffe Fasset,


ett spännande föredrag och massor med vackra bilder på hans fantastiska arbeten. Därefter middag med andra trevliga stickerskor. Nu ligger jag på min säng, vilar ryggen och har lagt upp dom första maskorna på en "Cascading leave"...

Som bonus får ni Johanna Wallins ursöta små mössor.




- Signe bloggar från mobilen!

2 kommentarer:

Annika sa...

Ser sååå kul ut.... vilken upplevelse... man får nog hålla ögonen öppna efter lite sånt i framtiden..:) Kram o sticka på... Annika

Sunna sa...

Tack för titten, gissa om jag är avundssjuk