söndag 28 mars 2010

Grötö dag 3

Idag var det dags för Brandon Mably hela dagen. Ett bord fullt med garner i alla upptänkliga färger


och sen gällde det att arbeta med ljusa och mörka toner och på så sätt skapa rundlar mot en botten.





Jag är ingen färgmänniska. Jag väljer oftast ett vackert garn i en färg jag gillar och så är det bra med det, men det här var verkligen jätteroligt. ...och det roligaste av allt.


Nästan hela dagen satt Kaffe Fasset med och stickade tillsammans med oss!!!!!


- Signe bloggar från mobilen!

6 kommentarer:

Mia stickar sa...

Ni verkar ha haft en superhelg!

Pärlmudden sa...

Javisst säljer jag mönster ifall du är intresserad. Maila mig på parlmudden at hotmail.com
Vem är det som skvallrat undrar nyfikna jag?
Ser att du varit på Grötö i helgen. Önskar jag också varit där.
Ha det gott!

teresa sa...

Wow, att ha suttit i stickat tillsammans med Kaffe Fassett, vilket minne att berätta för barnbarnen... (Hoppas att inte ryggen tog för mkt stryk!)

Susilull sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susilull sa...

Jag är allt lite avis på alla er som varit på Grötö. Men jag har ju haft det oförskämt bra där jag varit...
Tack snälla, för awarden jag fick av dej!!

(För mycket stavfel i föreg. kommentar:-)

Kristina sa...

vad kul att träffa dig i verkligheten. Om du är sugen på att sticka gail så kan jag skicka de diagrammen som behövs för att du ska kunna sticka den.
Mail leftknitt@yahoo.co.uk