lördag 6 mars 2010

Hemlis...


Igår låg jag hemma med feber och ont lite varstans. Mitt på dagen tog jag mig ändå ut i brevlådan och titta vad jag hittade! Mitt sista hemlispaket! I paketet låg tre blå garner i precis min blåa favoritnyans, två nystan av ett bambugarn från Nolita och ett nystan jättefin Trekking Pro Natura. I paketet låg också en bit smaskig choklad och ytterligare ett spännande Roibooste. Tusen tack Carolina från Finland, det har varig roligt att ha dig som hemlig vän. Hoppas du fått lika fina saker som jag har fått :) Tyvärr lyckades jag inte läsa din bloggadress på kortet. Lägg gärna en kommentar så jag kan länka!


- Signe bloggar från mobilen!

4 kommentarer:

hoppetossa sa...

Det borde skickas fler hemlispaket. Vilken underbar ide! Fru Inez

Call design sa...

Du har något att hämta på min blogg!

Anette sa...

Hej.
Tack så väldigt mycket för det fina Noro-garnet du sände till mig. Jag har länge varit nyfiken på det garnet, men det har ej blivit av att jag köpt det. Nu ska det bli spännande att se vad det ska bli av det. / anette

Carina sa...

Du har något att hämta på min blogg.