lördag 13 mars 2010

Lite nöjd...

Anmälde mig för ett tag sedan till två byten:



fick iväg sockgarnet i god tid och väntar nu med spänning på vad som skall dyka upp i min brevlåda. inte nog med. Jag har redan stickat ena sockan i det andra bytet färdig för jag trodde jag hade fram till 15/3 på mig. Men nu såg jag att det stod 15/4... Hur som helst så skall den bara graftas och skickas iväg. Jag hoppas min byteskompis kommer gilla den. Det blir dock inget foto förrän den gått iväg, lite överraskning för byteskompisen (som vet vem jag är) måste det ju bli!

3 kommentarer:

Mia stickar sa...

Vad är att grafta?

Signe sa...

Grafta är att sy ihop strumpan vid tårna med maskstygn.

The Knitting Seaman sa...

Tack så hemskt mycket för sockan! Och för garnet och stickorna!

Sockorna kommer bli perfekta när de är blockade! De sitter tight och det gillar jag! Själv brukar jag alltid sticka för stora sockar :S

Jag har tittat på Monkey ganska länge men inte fått tummen ur. Ska bli jättekul!

TACK!