tisdag 9 mars 2010

Utmärkelse

Jag har fått samma utmärkelse från två olika personer. Tack Carina och Call design




Med utmärkelsen följer följande förklaring och uppmaning:


The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.



Nu vet jag att den här awarden redan varit hos många, så en del av er som får den kommer redan ha fått och får då bara se det som en extra uppmuntran utan krav på att behöva skicka vidare. Överhuvudtaget tycker jag man ska se kravlöst på dessa utmärkelser. Skicka vidare om du vill, eller se det som en uppskattning av ditt bloggande och låt det stanna vid det om du vill!
Jag vill  i alla fall dela den till:


Ulldockan
Mickel rävs blogg
emmagjort
sticka går ju
Susilull
Stickterapi
Ulliga gulliga saker
Jag och barnen
Made by K
The knitting seaman
Dabelin
Saltflingan

5 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Tack gulliga du :-)
Kram/Veronica

Iwona sa...

Tack Signe :) Det var snällt :)
Ha det så skönt!

Emma sa...

Tack så väldigt mycket för awarden! Nu är den bloggad! :)

saltflingan sa...

Tack, så snällt av dig. Jag kikar gärna in hos dig också :=)

The Knitting Seaman sa...

Tack för awarden! Den är bloggad nu. Har inte hunnit fota sockan än, men det kommer snart ett inlägg med de också! :)