fredag 16 april 2010

Åker tåg...

Efter en lång tvekan sitter jag nu trots allt på X2000 på väg till Katrineholm och sen byte mot Linköping och Bjärka Säby. Jag skall delta i en retreat där jag skall vara åtta dagar i tystnad, med start i kväll. Spännande, skönt och lite läskigt...
Min tvekan har dock inte berott på retreaten utan på att jag varit osäker på hur jag på grund av min rygg med mera inte skulle orka själva resan. Så här långt går det bra, men just nu åker jag 1:a klass och har inte behövt bära väskan själv ännu. Krisar det får jag ta taxi när jag kommer fram till Linköping.






Men som sagt än så länge har jag det bra, stickar "Cascading leaves" och dricker kaffe.


- Signe bloggar från mobilen!

4 kommentarer:

Carina sa...

Du får berätta om det när du kommer hem. Jag är jätteintresserad.

Lycka till på resan bara och sköt om dig.

teresa sa...

Hoppas du får det jättefint!
Har tänkt skriva till dig o trösta ledsen rygg, men har varit så nere själv att det varit omöjligt. Vi hörs när du kommer hem. Kram.

Anna sa...

hej, det låter spännande. jag är nu utan tv och internet hemma, tycker det känns skönt men du tar steget längre. ha det gå gott!

by Anettinetti sa...

Hej Maria, hoppas få höra mer om din senaste retreatupplevelse.
Kram Anette