tisdag 14 september 2010

Long time, no see...


Helt oplanerat gjorde jag plötsligt ett oförklarligt blogguppehåll. Inser att jag inte skrivit något på två månader....Kanske behövde jag bara hitta ny inspiration...Hur som helst, nu är jag tillbaka och hoppas kunna fortsätta blogga, för det här är ju egentligen så roligt. Att få dela med sig av vad man gör och att få inspireras av alla er andra. Trots blogguppehållet så har jag stickat en del, men inget som är färdigt, men några saker på gång. Bland annat den här tröjan i Malabrigo worsted, med mönster från "Knits"....


Håll tillgodo, snart kommer mer!

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Så blir det ju i bland, men vi är kvar och "håller koll". Vacker tröja det ser ut att bli.

teresa sa...

Kul med ett livstecken, började bli lite orolig. Hoppas allt är ok!