tisdag 26 oktober 2010

Det är mitt!

Idag blev jag stolt ägare till en härva av Stickfrossas prickiga garn. Jag la ett bud på hennes Rosa bandet auktion i söndags och vann!


Garnet är verkligen hur fin som helst och dessutom ingick en specialgjord stickgömma. Jag som har flera gömmor i olika storlekar och köpta efter hand måste säga att dom blir bara bättre och bättre, den här hade en jättebra ficka på utsidan. Dessutom hade den en riktigt läcker rosa färg och ett roligt tryck på framsidan.  Tyvärr blev färgerna lite bleka på min bild. Syns lite bättre på bilden hos Stickfrossa. Nu skall bara komma på vad jag vill göra med garnet, det lutar åt en Andrea´s shawl. Skall bara hitta en värdig kompis till garnet... Förslag? Skall vara ett garn ungefär 200m/100g.
Tack Anna!!!

3 kommentarer:

Susilull sa...

Grattis till dej och bra gjort att ge det vinnande budet!

Så gott att få en "värmande bok" från en vän, dom skall man vara rädda om! Vännerna alltså ;-)

Ha det gott!

fale artut sa...

Många varma tankar till Dig för det generösa budet och så roligt att Du vann! Hurra!

Anna sa...

Så roligt att du är nöjd!