fredag 22 oktober 2010

Fredagsmys...

Här kommer man hem lite trött och hängig och så väntar världens mysigaste hemliga paket.


















Två nystan Sublime, underbart garn i Merinoull och dessutom en medföljande beskrivning på en fin löskrage.









Choklad och sen en alldeles underbar och unik knapp...










Enligt det trevliga brevet är jag först i Sverige med en sådan. Den kommer från Norge och har precis börjat importeras hit. Tusen, tusen tack. Jag kan inte låta bli att börja sticka i garnet bums och sen sy dit den fina knappen bums!
Garnet och knappen är från Madam Kruz i Jörlanda och brevet är undertecknat "Malin" så lite ledtrådar har jag fått, men jag vet ändå inte vem du är. Borde bo någonstans norr om Göteborg...
Det här blir fortsatt spännande! Återigen TACK, jag blev verkligen glad! Nu skall jag köra dottern till dansen, köpa Pizza på hemvägen (maken är bortrest hela helgen, då fuskar jag lite...) och sen skall jag sticka löskrage :).


- Posted using BlogPress from my iPhone


2 kommentarer:

Maria i Falkenberg sa...

Åh, så fina saker du gör.Sjalen var så fin med nuppor och allt. Ha en riktigt god helg!

Anonym sa...

Hej min hemliga vän! önskar dig en sköln helg med god pizza och stickning!//Malin