torsdag 25 november 2010

Dags att tystna....

...några dagar igen...

Har precis kommit till Bjärka Säby för några dagars retreat så här inför advent.




Resan hit var mer spännande än vanligt. På Göteborgs central var där nämligen någon som tydligen behövde min plånbok bättre än jag. Åtminstone hoppas jag att det var så det var... Hur det gick till fattar jag inte, men plötslig var den borta. Eftersom man numera inte får åka tåg utan ID-handling, så fick jag boka om biljetten och ringa mina fantastiskt snälla svärföräldrar. Dom körde sedan hem mig så jag kunde hämta mitt pass och lite pengar mm. och sen körde svärfar mig tillbaka igen. Att tåget sen dessutom blev ungefär en timme sent på grund av snön var liksom bars logiskt. På tågresan lyckades jag dessutom vända upp och ner på en stor latte farligt nära grannens datorväska (som tur var bara nära...). Bäst jag går och lägger mig nu innan jag hittar på något mer.

Åter på söndag, då hoppas jag kunna blogga mitt första lite större virkprojekt...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Call design sa...

Njut av din helg!
Många må gott hälsningar!