tisdag 15 mars 2011

Sjukhusstickning ännu en gång...

Har nu gjort den andra operationen för att få min ryggmärgsstimulator inopererad. Den var lite tuffare än den första, men nu börjar livet återvända... Jag hade hoppats komma hem idag, men får tyvärr stanna till imorgon eftersom jag har ganska ont och dessutom måste själva stimulatorn programmeras. Under tiden sysselsätter jag mig med en sjalstickning. Mönstret heter Be.Leaf och är från Kitman Figueroa, hittat via Ravelry.




Tack HandMade med bloggen Pyssel och knåp för tipset. (Länka får jag göra när jag sitter vid en riktig dator)

- Posted using BlogPress from my iPad.

10 kommentarer:

upprepat sa...

Fy vad jobbigt du haft det. Hoppas verkligen på bättring nu.
Snygg sjal. Och färg!

HandMade sa...

Åh, vad fin den ser ut! Lycka till med din operation. det kommer nog gå jättebra.

Anna sa...

Må gott och fin sjal!

Eva i Halmstad sa...

Hej på dej
Hoppas att de blir bra nu
=)
Eva

Paulina Westerlind sa...

Jag önskar dig allt gott och hoppas att allt blir bra! Jag blir förresten inspirerad av att läsa din blogg, och sugen på att ta upp stickande igen. Det senaste projektet jag gav mig på var för fem år sedan och resulterade i ryggen och en ärm på en halvfärdig polotröja. Jag kanske skall sikta lite lägre den här gången om jag finner tid för det.

Lycka till med allt!
Paulina

disa sa...

Hoppas det blir bra nu då efter din operation, sjalen ser jätte fin ut!! =)

Pärlmudden sa...

Hoppas du blir bättre efter din operation!
Sjalen är jättefin!
Krya-på-dig-kramar!

teresa sa...

Att du klarar mönsterstickning i ditt tillstånd, vilken bragd. Hoppas innerligt att du snart mår mycket bättre o får lön för mödan!! (skulle gärna vilja veta allt om nervtimulatorn när du orkar, eftersom man diskuterar det för min rygg också).
Styrkekram o varma tankar.

Madeleine sa...

Ser jättefint ut! Lycka till!

Lisa sa...

Hej
Hoppas du mår bättre nu!
om du har lust så skulle jag vilja att du bloggar om hur det fungerar med ryggmärgsstimulator. Jag ska själv göra denna operation nu i April. så jag är nyfiken på hur det fungerar