tisdag 10 maj 2011

Selbu med förhinder (eller hur många gånger skall man behöva böna och be för att få köpa en sak)


Jag såg i vintras på Helylles hemsida de jättefina mönstren på Selbustickade vantar och la både ett inlägg på hemsidan och skickade ett mail att jag ville köpa. Sen har jag skickat tre mail och gjort lika många förfrågningar på hemsidan. På mailen får jag inget svar men i början på april fick jag svar på mitt inlägg att de besvarar mailen i tur och ordning och att de har annat att göra som tar tid. I helgen la jag ett nytt inlägg som ingen svarat på. Kan inte låta bli att tycka att det är dålig stil, det hade varit bättre att bara få ett mail tillbaka att de inte kunde ta mot beställningar.
Jag har inte lyckats hitta någon annan som säljer detta. Strikk har garnerna, men inte mönstren. Nu undrar jag om det finns som någon som vet någon annan som säljer Raumas mönster eller som kan låna ut ett häfte till mig...



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Ginas stickverkstad sa...

Jag ska ditt nästa väcka, så om du vill så kan jag köpa en skicka till dig.
Kram Gina

Luna D Sign sa...

Vad trist när det blir så där. Hoppas du får svar snart.
Kram Malin

bettan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bettan sa...

Här är ditt häfte, skannat.
http://www.liveinternet.ru/users/3434669/post136756723/

Hör av dig om du inte kan se detta.

Mvh Elisabeth