onsdag 25 maj 2011

Vulkaner och en rosa stickning

Har haft några jättemysiga dagar i Rom tillsammans med maken. Tänkte blogga lite mer om det när jag kommer hem och har bilderna i datorn.
Avslutningen på semestern blev dock inte riktigt vad vi tänkt. Vi skulle byta flyg i Düsseldorf där det plötsligt blev tvärstopp med ett inställt flyg till Göteborg på grund av askmolnet. Istället hamnade vi på Arlanda och ett konferenshotell i Knivsta. Nu på morgonen en tidig Taxi och som tur var plats på X2000 och ännu en gång glad över en stickning i väskan.


Den här gång en tuggummirosa "Citron" som skall bli till yngsta dottern.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Emelie sa...

yes! där kom den! Citronen. ;P ses snart tycker jag! åker till danmark på fredag men sen så!? har en present till din doter liggande i kyrkan och en till hennes kusin, som vi undrade om ni kunde överräcka?? kram kram

Pyssel på Torp sa...

Jag åker ingenstans utan ett handarbete. Jag fastnade i förra årets askmoln och var glad att jag hade både virkning och broderi med mig. :-)

Susilull sa...

Så förargligt när man inte kommer dit man tänkt. Tur att du iaf kom till Sverige och hade en stickning med dej. Vi trodde vi kanske skulle bli fast i London, men kom hem, tydligen i sista minuten!