tisdag 14 februari 2012

Igår kom det något trevligt i brevlådan. En fin låda med lilla My som kom från min hemliga vän som visar sig bo i Finland.



I paketet låg tre fina sockgarner i lite olika tjocklek, en fin liten Nalle i glas en egengjord grytlapp, ett sjalmönster och gott godis.



Grytlappen var en ledtråd. Hm, tål att fundera på...
Tusen tack till min hemlisvän!
Den lilla Nallen gjorde sig bra i fönstret i mitt arbetsrum.



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Hemligt paket

3 kommentarer:

fale artut sa...

Lilla My, så underbart! Härligt paket!

Anonym sa...

hej.. va bra att du fick ditt paket,,, Jag hade en lapp här hemma som jag hade skrivt "Alla hjärtans dag" på..o då jag hade vart med paketet till posten o kom hem så ligger lappen på bordet.. Så ha en bra dag nu i efteskott.Jag tänkte att du kanske kan sticka sockor eller varför inte en halsduk av garnet.. el virka mormorsrutor.. du hittar säkert på nått..Kram från hemliga vännen...

Anonym sa...

hej o hå,, här knallar det på i blåsten.. jag syr o lappar byxor... Fina vantar du har stickat...ugglevännen i Finland../Christine