onsdag 21 mars 2012

Mitt fina paket...

Förra månaden fick jag ett paket med lilla My på utsidan, den här månaden fanns en så fin Arabica mugg med lilla My på utsidan istället...

Jag älskar de här muggarna, har en med vintermotiv, nu fick jag en lite vårigare också...
I paketet låg också fyra jättehärliga Alpaca Luxus från Novita.





Jag hade ett sådant naturvitt nystan liggande sedan ett tidigare garnbyte. Kanske kan det få bli något fint av dessa tillsammans..., jag får fundera lite.
I paketet låg också vit choklad, som jag redan ätit upp, rött te, Marimecco servetter och strumpstickor i bambu. Dessutom låg där en liten rebus och med hjälp av den tror jag att jag vet vem du är.



Nattugglans garnpåsar... Har jag rätt?
Tusen tack, jag blev verkligen jätteglad åt de fina sakerna...

2 kommentarer:

nattugglan sa...

jaaaaa, hur kom du på det!?? Va min rebus så bra, hihi.. eller har du fått hjälp?Va kul om du tyckte om muminmuggen! Jag har flere av dem o visst är de härliga!Jag har en tävling nu så du är välkommen med o tävla! ha en bra vecka.

fale artut sa...

Vilket underbart paket! Mera Mumin åt folket!