onsdag 13 februari 2013

Min blogg har vilat sig alldeles för länge nu, men plötsligt blir jag så sugen att börja igen. Tänker att jag kanske skall skriva många små korta inlägg om livet i smått och stort i stället för att som jag gjort innan mest skriva när jag stickat klart något. Vi får se...

Förra veckan dog min farfar och jag håller som bäst på att planera begravningen. En sak jag bland annat ägnat mig åt är att beställa blommor från både mig själv och flera andra. Trots att orsaken är sorglig så är just denna biten ändå positiv. Vår lokala blomsteraffär, Lindomefloristerna är en riktig pärla och det kommer bli så fint!

Idag passade jag dessutom på att köpa blommor till mig själv...


Tulpaner, ranunkler och någon kvist av något slag. Vardagslyx. Bara för att jag ville...

1 kommentar:

Saltflingan sa...

Trevligt att du tänker börja blogga igen!!