torsdag 20 februari 2014

Brevlåda som levererar...

Idag när jag kom hem låg flera trevliga saker i min brevlåda...
Det första och roligaste var ett paket från min "Hemlis". Ett paket fyllt med fina saker!
Det jag först plockade upp var ett par handstickade jättefina blå sockar. Precis som om min hemlis visste att jag igår gjorde hål på ytterligare ett par och verkligen behövde ett par nya...
Sen plockade jag också fram två nystan Indecita Alpacka och ett mönster på vantar, stickmarkörer, strumpstickor-Cubix från Knit pro, tvätt medel och två sticktidningar. Tusen, tusen tack för jättegenerösa presenter. Det skall bli jättespännande framöver:). Inte minst för att det också låg med en liten garntuss med en fråga vad jag tyckte om färgen. Den är jättefin tycker jag!


Förutom presenten från min Hemlis fick jag också ett nytt nummer av Interweave Knit och en bok jag köpt via bokborsen.se.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Vad glad jag blir att du tyckte om det som fanns i paketet.

Kanon, du tyckte om den gröna färgen... då ska jag lägga på ett kol så förhoppningsvis har du "den gröna saken" i ditt nästa paket.

Ha en trevlig helg!

Önskar din hemlis.

Ywonne Gill sa...

Hej min hemlisvän. Efter ett intensivt detektivarbete har jag nu hittat hit och har med glädje och spänning läst bakåt i din blogg.
Härlig läsning.
Önskar dig en finfin vecka!
Glada o varma hälsningar -Ywonne