söndag 2 februari 2014

Hade ju tänkt att fixa lite...

hemma igen efter helgen vid Hjälmaren och hade tänkt att fixa med bloggen i kväll. Skall dock en ny vända till Stockholm och skolan där redan i morgon eftermiddag och inser mina begränsningar.
Några roliga saker har jag dock gjort:

Under helgen har jag gjort klart två stickningar, som jag hoppas kunna blogga senare i veckan då alla trådar är fästa etc. Istället packar jag nu ner garn och mönster till yuvå trevliga teststickningar jag anmält mig till.
Den ena är Annas fina halskrage och den andra är Emmas fina turban. Jag kommer bli både varm och urtjusig när dessa är klara...

Jag har också förnyat min prenumeration på Pom pom quarterly magazine... 



Får ju inte missa Marias fina sjal i Petras fina garn:


Tänker att jag är lycklig som känner så många fina och begåvade stickmänniskor...

1 kommentar:

Carina sa...

Kära Signe.
Vad glad jag blev när jag upptäckte idag att du börjat med din blogg igen. Har saknat den så mycket. Nu har jag lite till att läsa då.
Lycka till och hoppas du får det att flyta på igen. Tycker det är flera av de härliga bloggar jag läste förr som har startat upp igen.